سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
توزیع غذا با قایق

حوزه/ وضعیت برخی از مناطق اهواز به‌قدری بحرانی است که طلاب و نیروهای امدادی با قایق اقدام به توزیع غذا در مناطق آب‌گرفته اهواز کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اینجا اهواز با ۲ میلیون نفر جمعیت، به‌عنوان یکی از کلان‌شهرهای اصلی ایران است! کلان‌شهری که سرشار از منابع طبیعی و شرکت‌های بزرگ صنعتی است، اما برای عبور و مرور در کوچه‌هایش باید قایق تردد کنی! کوچه‌هایی که تا همین ۵ روز پیش محل بازی دوگل کوچیک کودکان بود.

اما امروز مردم برخی مناطق این شهر، قادر به انجام کارهای روزانه، همچون پخت‌وپز و... نیستند! ۵ روز پیش در اهواز ۳ ساعت باران آمد و کسی چه می‌دانست با این سه ساعت بارندگی، قرار است ۵ روز زندگی عادی مردم مختل شود.

مسئولان هم که بحمدالله یک مرحله جلوتر رفته و دیگر مثل گذشته اشتباهات خود را گردن مسئول قبلی نمی‌اندازند و تنها به این حرف اکتفا می‌کنند که «شبکه فاضلاب اهواز نیاز به ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی دارد که ما آن را نداریم».

با خود که فکر می‌کنم، متعجبانه می‌پرسم اگر نبود نیروهای جهادی، طلاب، دانشجویان و جوانان پایِ کارِ مردم، چه کسی امروز برای خانواده‌هایی که حتی نمی‌توانند یک شب راحت بخوابند و یک غذای ساده درست کنند، مایحتاج اولیه زندگی‌شان را فراهم می‌کرد!؟

اگر امروز جهادی‌های نسل سوم و چهارم انقلاب نبودند، چگونه می‌شد فضای مناطق بحرانی اهواز را آرام کرد!؟

بحمدالله آب هم‌اکنون در حال فروکش کردن است، اما طبق اعلام سازمان هواشناسی، در روزهای آینده باید منتظر موج جدید بارندگی‌ها باشیم. و نمی‌دانم که دوباره چه خواهد آمد بر سر آواری که از بی‌تدبیری مسئولان روی مردم خراب شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha